sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Pregatiri pentru Targul de iarna

Revenind un pic la Targul de vara, pot spune ca aparitia noastra cu standul de lumanarele a fost inedita.La ora actuala,suntem singurii care facem lumanari sculptate in Tg-Jiu. Se fac lumanari, lumanari ornamentale dar sculptate,impletite,turnate in gheata nu mai face nimeni. De aceea aparitia noastra cred ca fost o bucurie mai ales pentru cei tineri si chiar pentru cei mici, pe care ii fascinau lumanarelele aprinse seara!
 Un lucru atractiv si interesant, a fost acela ca i-am informat pe clientii nostrii despre folosirea lumanarilor, semnificatia culorilor, ocaziile aprinderii lumanarilor, ceea ce a dat foarte bine.
La Targul de iarna,oamenii stiau deja ce vor si au fost multumiti de produsele prezentate noi.
Am sa pun acum cateva poze cu "piticii" si ajutoarele mele de baza!

                          Aici este fiica mea Manuela, care s-a implicat foarte tare- mi-a decorat globuletele!


 
Alti pitici care m-au ajutat au fost Cristi, fratele Manuelei, Andreea, Razvan-Nazdravan(!) - cumnata Carmen(mama lui Razvan) si sotul meu Virgil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu